Tuesday, August 17, 2010

16th August 2010

heheeee my birthdayy yayyy me


nabilah : 9th august present!happy advanced birtday

16th August 2010

on 8.20 pm
nick : call.. tuuut tuut hello farah kan?hari tuu lupa i laa tuu.kenal tak ni sapa?dah laa tak save num i
me : ni nick eh?yaa i kenal sgt suara you why? i ingat you guna num baru so i dlete num lama
nick : mana adaa i still guna num lamaa , you you you happy birtday !
me : esok laa you lambat lagi.haha but thanks
nick : alaa i nak jadi org first wish , i first kan?
me : yaa you first
nick : awww so sweet , HAHHAHAHAHHAHAHA i hope you happy farah


on 10.45 pm
bali : text... farah syafiqah ;)
me : 20 minute later . yaa muhd fazli :)
bali : kejap lagi birthday awak! ;)
me : haha yaa i tau :D
bali : sukala tuu.happy bufday awak!haha
me : blm lg laa.lg 1 jam laa awk but thanks awak :D
about present , tennnnnnn heheee
11.43
bali :awak buat apa?mst ta sbar kn nak tunggu pkul 12.haha happy bufday lg!haha
me : i can stop smiling laa awak, hehee i baru nak 17.thank you awak :)
12.00am
bali : happy birthday farah syafiqah!dah besarla awak skrng .cepat buat wish awak!wish you happy happy selalu yea jgn mara mara. haha. happy birtday lagi!
me : haha awak dah 3 kali wish dah , thanks lg tau awk :)
bali : awk dah boleh kawin dah, haha awk jgn mara i lagi tau , sabar yaa
me : haha taknak kawin lgi! err taktahu laa awk. you better behave ;)
bali : i mmg behave laa awk , haha

me : hey you thanks yaa for wishes :) i ingt you lupaa mle mle so i mcm terasa jgk laa but You tak lupaa!thank you awak tau.appreciate <3 :) thanks
bali : i tunggu kowt.You taw i siap tgk tvastro lg.tepat pukul 12 i terus wish, haha shh diam taw.jgnbgtaw org laen, haha

1.49 am
bali : happy birtday awak!

hahahaa thanks awk.awak awak paling bnyk wish awk tau , hahaha thanks kte appreciate sgt awk . eyhh ingat lolipop kte :D

on 15th august 2010 11.47 pm
ety : happy birtday senah.hope more wishes to come.iloveyou.muah ! :)
me : awww iloveyou moree thanks ety :)
ety : welsome.belum genap 12 agy.tpi da ngntk,tkot tetdo.haha so wish before tetdo la.hee

nasihah : happy birthday gorgeous!i hope ur life turns out to be great and more sweet memories are made . I hope u'll always happy with ur life and i'll be right there next to you when you need me and give you support.I love you so much . kte syg awk since standard 5 lgi until now eventhough awk always taknak kawan kte dlu tapi takpe kte still syg awk. ALWAYS! hugs and kisskisskiss for you
me : awww comel gilaa awak , kte pon syg awk :D


on 15 th august 2010
sarah : HAPPY BIRTHDAY TO YOU. HAPPY BIRTHDAY TO YOU.HAPPY BIRTHDAY HAPPY BITHDAY HAPPY BIRTHDAY TO FARAH ! I LOVE YOU BESTIE! muahhh :D
me : haha thanks but lagi 3 mnt laa haha
sarah : jarum rumah aku dah pukul 12.haha

nabilah : happy 17th birthday
me : thanks syg ! kau dah awk dlu dahh bg hadiah :)

shaikh : you you happy birtday i hope you happy :) you dah besar dah sekarang :D

siddiq : happy birthday !

yusof and intan : happy birtday farah

ili audi : hey fara fiqa.hapy bufday to you.semoga dirimu dilindungi allah.Jgn noty noty. Awak dah bosa k . haha .Do your best on trial and spm k .tc yaa Ly
me : thanks ili take care too
ili audi : yaa i will :)

natasha : happy birthday to you , happy birthday to you happy birthday to my dear farah.happy birtday to YOU! may ur bufday this year fill with happiness n mndpt kbktan allah smpena bln ramadhan ni . amin , i love you senah !
ME : THNKS i love you too

hafeez : call... happy birthday farah

aidil : text.. happy birthday farah i hope you happy and i wish you the best
me : thanks
aidil : call... hey happy birthay farah !
me : thanks aidil i ingat you lupa wish
aidil : mana boleh lupa i dah smpn dalam diari i dah i nak jadi org last wish
me : eh?why
aidil : i bce buku org tu ckp sapa org last ni kesan dia mendalam.
me : hahaha oh yaa?i tak rasa apa apa pon
aidil : nanti nanti haha

Liana : happy birthday farah , dah ada pon group yg cukup 17!
me : yeap yeap

adrian : happy birthday farah !
me : haha thanks

ezawana : happy birtday awak . kte sayang awk


thanks to all who wish me happy birthday , thanks i really appreciate . People that i didnt put you name on dont worry you still be my number one . HAHA thanks love you all muah !

2 comments: